Subaru-hitelek olcsón, hogy csúcs autója legyen elfogadható pénzért!
A Subaru a japán autógyártás csúcsa. Ez kétség kívül szubjektív vélemény, és azok, akik számára a Toyota jelenti az autók csimborasszóját. Vagy az Infiniti, esetleg a Lexus, amely a nevében is azt sugallja: luxus, de erről erősen megoszlanak a vélemények. A Subaru a Fiastyúkkal a világ egyik legismertebb márkája, amely azért lehet így, mert egyben a világ legelismertebb márkája is. A Fuji csoport tagjaként mindent megtestesít, ami japán: pontos, precíz, megbízható, hibátlan. Manapság már mutatós is, ezt a régi Subarukról nem lehetett elmondani. Unalmasak voltak és az európai szemnek (amely például olasz Alfa Romeókon és francia autókon szocializálódott) nem szépek. Azonban a piacokat meg kell hódítani, és a gyermekbetegségek már a múlt ködébe vesznek: mára (és már jó néhány éve) a Subaru kifejezetten szép autókat gyárt, legyen szó karosszériáról vagy műszerfalról.
A Subaru bizonyára anyacége ereje miatt a Lanciához hasonlóan olyan gyár, amely Európában (de tulajdonképpen az egész világon) csak az autópiac egy kis szeletével foglalkozik. Gyártanak egészen kis autót, a Subaru Justyt, de az ő világuk inkább a nagy autóké: az Imprezával kezdőd termékkínálat erőt, sebességet és biztonságot áraszt, egyfajta uralkodói stílust, a megtestesült fenségességet jeleneti meg az autózásban. A kisebb autók közé tartozik tehát a közepes autónak számító Impreza (komoly ralis múlttal), a Legacy valódi középkategóriás autó, de a Subaru igazából csak a legnagyobb autók közt érzi otthon magát: itt olyan, a világ autógyártásának is utat mutató modelleket gyárt, mint az Outback, a Forester és a Tribeca, a szépség és az erő tökéletes kombinációi.
Természetes, hogy a Subaru finoman szólva nem tartozik a legolcsóbb autók közé, és akkor még nem szóltunk a szervizelés meg az alkatrészárakról. Igaz, hogy egy Subaruban nemigen kell alkatrészt cserélni, hacsak össze nem töri a tulajdonosa. De az állandó összkerékhajtás és a 2000-2500 ccm-es motorok sem a spórolást testesítik meg. Hogyan segítünk az autóvásárlásban? Úgy, hogy minél kevesebbet kelljen fizetni legalább a hitelre, ha már máson nem lehet spórolni.
Magánszemélyeknek kölcsönt és lízinget nyújtunk euró vagy forint alapon, hét évre. A forint alapú kölcsön 25% önerőt igényel, az eurós viszont 40%-ot. Ha lízingelne, sokkal jobbak a követelmények: 20, illetve 35% önerő is elég, attól függően, hogy forint vagy euró alapú konstrukciót választ. Nem természetes személyeknek lízingelést kínálunk: nyolcéves lízingperiódus 20%-os önerővel – euró és forint alapon is. A megvenni kívánt Subaru a hitel lejártakor 15 évesnél nem lehet öregebb. A legalacsonyabb folyósítható összeg 300 000 ft, és az autónak legalább 500 000 forint értékűnek kell lennie. A hitelkalkulátorral kiszámolhatja a havi törlesztést, utána pedig személyre szabott ajánlatot kérhet cégünktől. A kalkulátor csak előzetes becslésre használható!